2013年10月30日 星期三

新竉兒

雖然口説捨不得舊機無故引退,但心中早已決定再買的首選擇,所以不作他想地就出去格價了。其實都不是格價,因為門市行貨都是公價貨,大多數都只會有9折優惠,除非一些家電網會有較多折扣外。我常到坊間兩大極普通電器店都是9折和兼可用扣減信用咭積分,所以就用了儲存最多積分的咭了,折完再減積分,然後補回差額,十分化算啊!

小女子就是這般簡單就樂透半天,怱怱忙忙地帶回家。

當然,第一時間拆盒上架,其實所有包機都不外如是,附帶配件亦不多,這款算是另配上一塊搓麵刀,it's really interesting !!

                                              

經過工人洗洗抹抹,就即時量料試機 ... #P-105的第一包 ...

因為試機,所以一切依足instruction manuel, 全麥麵包,選用#6 需時5小時(超長時間啊!)

等 ... 等等 ... 等等等 ... (途中我再三、再四的偷看)哈哈,都可以看 ... 到呀!






2 則留言:

  1. 哈哈....我同你一樣,偷睇3-4次呀.!
    就係咁,搞到我個電水壺水浸,又要破豺.

    回覆刪除
  2. Linda,
    我可以欣賞你的畫作嗎?

    回覆刪除